3 navike jako neproduktivnih ljudi

Danas se radnicima serverijaju razni alati za produktivnost. Možete koristiti aplikacije, pristupiti raznim sadržajima (kao što je ovaj) koji vam mogu pomoći da budete što produktivniji na poslu i da proizvod ili usluga koju nudite na kraju bude što kvalitetnije. Ali, opet je jako teško stvari završavati, jako je teško oteti se distrakcijama i ostati fokusiran na najbitnije poslove. Postoji nekoliko loših navika visoko neefektivnih ljudi, mi vam donosimo nekoliko njih, pa razmotrite.

Bitno vam je da prekrižite današnje zadatke
Ne trebate rješavati dnevne bitne zadatke samo zato da biste ih mogli prekržiti u svom rokovniku na kraju dana. To može značiti da ste jedan od onih koji je iritiran što zadatak nije prekrižen, a ne zato što zadatak nije najbolje moguće urađen. Pravi produktivni radnici poredaće zadatke po prioritetu ali i ostaviti one manje prioritetne za sutra ako treba.

Uvijek se javljate na telefon
Ne javiti se na telefon ili pustiti onoga ko zove da ostavi govornu poruku može reći klijentu da nije bitan. To ne želimo, naravno. Ali, istraživanja su pokazala da je najbolje da ostanete fokusirani na zadatak koji radite u tom momentu. Poziv ili poruka je ometanje u određenom momentu i defintivno će vas usporiti i presjeći nit rada. Završite posao, pa poziv obavite kasnije. Objasnite onome ko je zvao da niste mogli napustiti posao. Klijent i partneri će to poštovati.

Komunikacija je za vas jednosmjerna ulica
Ovo je zaista jedna od najistaknutijih loših navika neefikasnih ljudi. Pitate se zašto ne možete završavati poslove i/ili zašto ne možete motivisati svoje radnike. Pogledajte se u ogledalo. U većini slučajeva, oni koji najviše imaju problema sa komunikacijom su oni koji uglavnom pričaju. Teško ćete razumjeti potrebe i ideje svojih saradnika ako ne prestajete pričati i ako ih ne slušate. Što je gore – kada ste takvi, šanse da će vam vaši saradnici uopšte htjeti pomoći su minimalne.