Bosna i Hercegovina vjeruje Boschu!

Građani Bosne i Hercegovini snažno vjeruju Boschu! Potvrđuju to ovlašteni trgovci Boschovih proizvoda diljem ove zemlje, kao i voditelji servisa svjetski poznatog branda.

Kupci znaju

Srazmjeran odnos kvalitete i cijene proizvoda, odnosno usluge daju mnogo osnova zbog čega prosječan građanin najprije pomisli na Bosch kada razmišlja o kvalitetnom alatu, automobilskim dijelovima i njihovoj ugradnji, bojlerima, klima uređajima, kotlovima, sistemima zaštite i drugim proizvodima koji se prodaju pod brandom čije ime se ovdje izgovara s poštovanjem, prenosi “Večernji list”.

Tržište u Bosne i Hercegovine je, dodaje Muslić, neuređeno i dosta je crnog tržišta.

“To podrazumijeva da imate dosta ljudi koji traže jeftiniju varijantu i upadaju u klopku loše kvalitete proizvoda. Jednostavno, moraju da uče na svojim greškama i poslije traže kvalitetne servisere. Zbog toga se kupci sve više okreću kvalitetu, odnosno Boschu”, objašnjava Muslić.

Iako je Bosch u BiH najčešće poznat kroz industriju alata i u autoindustriji, iz godinu u godinu je sve veći broj kupaca iz Boschovog asortimana ostalih proizvoda kao što su pogonska i upravljačka tehnologija, sigurnosni sistemi te toplinska tehnologija. Što je najvažnije, zadovoljni su.

Nedim Crnkić je poslovođa termo-izolacioni odjel u kompaniji Economic d.o.o iz Viteza, svojevrsnog lidera u oblasti trgovine instalacijskim materijalima u BiH.

U toj kompaniji je već 16 godina i kaže da je Bosch iznimno cijenjen kod njihovih kupaca. Oni poštuju svoje klijente i za njih žele najbolje. Otud Bosch.

“Ipak, gleda se brand, a mentalitet ljudi s ovih prostora je takav da najviše povjerenja imaju u njemački brand poput Boscha. Imamo dosta iskustva i reakcije ljudi su veoma pozitivne. Ja vodim taj dio termotehnike, a to se odnosi na kotlove na čvrsto gorivo, pelet, plinski bojlere, konvektore, kombinirane bojlere…”, ističe Crnkić, naglašavajući veoma značajnu podršku Boscha i njegovih ljudi radi postizanja što boljih poslovnih rezultata.

U posljednje vrijeme kao novitet u njihovom prodajnom asortimanu ističu se Boschovi klima uređaji. I sve su traženiji.

“Treba istaknuti da je omjer cijene i kvalitete, odnosno branda i cijene, a kada je riječ o Boschovim proizvodima, veoma srazmjeran. Dugoročno, svaki Boschov kupac profitira”, naglasio je Crnkić.

Sjedište kompanije “Trgometal” sa skoro tri decenije uspješnog rada je u Zagrebu, no veoma su aktivni i u BiH.

Osnovna djelatnost kojom se poduzeće bavi je zastupništvo i prodaja rezervnih dijelova za teretni i osobni program vozila, prodaja servisne opreme, te ručnih i električnih alata.

Svojim asortimanom opskrbljuju kupce vezane uz autoindustriju, brodogradnju, šinska vozila, te mašinsku obradu metala.

Značajan udio se odnosi na Boschove proizvode.

Tržište nabave i prodaje obuhvaća teritorij cijele Hrvatske, a pored Slovenije, Makedonije i Austrije, razvijaju se i u Bosni i Hercegovini, te imaju reprezentativno predstavništvo u ulici Kurta Schorka 12 u Sarajevu.
“Ljudi uglavnom prepoznaju Bosch kao marku koja je broj jedan ili u samom svjetskom vrhu kad su u pitanju alati. Reakcije su dobre još, a mnogi se sjećaju vremena kada su naši ljudi donosili te alate iz Njemačke, jer se ovdje nisu mogli kupiti. Dobar dio tih alata u funkciji je i poslije 30-tak godina, što dovoljno govori o njihovoj kvaliteti. Dakle, ovdašnji ljudi to znaju”, ističe Adnan Ibrahimović.

Ovaj komercijalista kompanije “Trgometal”, koji na terenu komunicira sa kupcima i najčešće prodaje upravo Boschove proizvode, zna šta kupci traže.

“Ljudi koji su profesionalci, koji kupuju alat da bi s njim radili i zaradili, kao i oni koji vole kvalitetu, nemaju dilema. Ljudi koji znaju šta hoće i treba im kvalitetan alat – oni uzimaju Bosch! Omjer cijene i kvaliteta je takav da svi budu zadovoljni”, naglašava naš sagovornik.

Zadovoljan je s činjenicom da Bosch svake godine izbacuje nove proizvode.

“Oni su ljudima iz BiH uglavnom poznati, kroz reklame, preko distributera itd. Iz Boscha dolazi iz godine u godinu dosta pozitivnih stvari koje ljudima olakšavaju u svakom smislu”, naglasio je Crnkić.

Kompanija “Vaš dom” iz Širokog Brijega, kompanija za trgovinu i promet uvoz-izvoz, u vlasništvu je porodice Pralas i uspješni su u svom poslu.

Bave se ugradnjom centralnog grijanja, solarnog grijanja, klimatlizacijom i ventilacijom prostora. Bosch zauzima posebno mjesto među njihovim proizvodima, a u njihovim trgovinama su kotlovi, električni bojleri, plamenici i brojni drugi Boschovi proizvodi.

Tehnologija za život

Josip Pralas iz kompanije “Vaš dom” veli nam da kupci u Hercegovini dobro znaju i cijene Boschov brand, zbog čega bi rado i proširili saradnju sa tom svjetskom kompanijom, vjerujući da bolja promocija i snažniji angažman može donijeti daleko više kupaca i za Boschove proizvode.

Unilab d.o.o. je kompanija sa 20-godišnjem iskustvom u domenu ugradnje sigurnosnih sistema tehničke zaštite na području BiH, koja ima tendenciju kontinuiranog profesionalnog razvoja i unapređenja poslovanja pružajući širok spektar usluga, među kojima su protivprovalni, vatrodojavni, plinodojavni, videonadzorni sistemi, sistemi kontrole prolaza i obračuna radnog vremena, te interfonskih i videointerfonskih sistema.

Kako nam kažu, godinama sarađuju sa Boschom i ističu veoma uspješnu kooperaciju te veliki interes za usluge i proizvode ovog svjetski poznatog branda.

Nusret Muslić, s početka naše priče, napominje da je potrebno razbiti neke predrasude, te da Boschovi proizvodi za uloženi novac donose maksimalnu kvalitetu, daleko veću od konkurencije na bh. tržištu!

Ovlašteni trgovci Boschovih proizvoda, na kraju poručuju:

“Mi prodajemo tehnologiju za život”.