Odgovornost direktora ($0-$1.2mil)

Dosta smo se lijepo razvijali u kompaniji Helpjuice. Čini se da smo do sada u prosjeku zapošljavali 2 do 3 osobe mjesečno, što je zanimljiv način da opišemo da trenutno dobro poslujemo jer lično smatram da je prihod najbolji pokazatelj poslovanja za bilo kojeg direktora.

Mislim da se kompanije, poput direktora, mogu svrstati u tri grupe: 0-10, 10-100, 100-1000.

Ovi brojevi mogu predstavljati prihod, broj zaposlenika ili bilo šta vi odredite da bude glavni pokazatelj poslovanja.

Jedna je stvar zajednička: Glavni pokazatelj poslovanja će se mijenjati kako budete rasli. To znači da će se vaš posao kao direktora brzo mijenjati ovisno u kojem dijelu se nalazite.

Uzmite za primjer B2B Software kompaniju i zamislite da ste direktor u ova tri secnarija:

$0-100 hiljada

U ovom periodu, vaš posao kao direktor jeste samo da obezbijedite da imate proizvod koji je prilagođen tržištu. Očigledno, ovaj broj može biti malo i veći ako pretpostavimo da se bavite tradicionalnom prodajom, međutim, fokus je i dalje isti: Nemate mjesta za svoj ego već se samo trudite da pređete $10.000/mjesečno, na koji god način možete.

Samo ste fokusirani na sljedeće:
– Kako doći do klijenta?
– Kako zaista doći do klijenta?

Šanse su da vjerovatno cjelokupan posao radite sami. Pored toga, pošto ste tako mala kompanija, ovo je faza u kojoj ćete iskusiti najviše turbulencija (sumnje u sebe, uzbuđenja koje je uglavnom popraćeno sumnjom i pitanjem “zašto ne rastemo brže”).

$120.000-$1.2miliona

Smatram da je ovo najuzbudljivija faza kompanije jer više niste osnovna kompanija ali ste istovremeno uređeniji i čini se da vam nije potrebno toliko vremena za završetak poslova kao u prethodnoj fazi.

U ovoj fazi, vaša uloga je da postepeno ostavljate procese po strane i da POLAKO se udaljavate od obavljanja svih poslova (kodiranja, marketinga, dizajniranja, itd.) i približavate se izvršnoj ulozi.

Ljepota ove uloge jeste da više nemate direktnu kontrolu nad onim što se događa. Vi na neki način imate kontrolu ali putem moći utjecaja, obrazovanja i upostavljanja procesa.

U ovoj fazi ste u potpunosti usmjereni na:

- Zapošljavanje/otpuštanje ljudi
– Oblikovanje kompanije, pretvarajući je u … pravu kompaniju, putem strukture
– Postavljanja vizije, ciljeva kao i jasnog puta
– Postavljanja politika kako biste osigurali da su svi na istom putu

Ova faza je za mene najviše uzbudljiva jer pošto više nemate sumnje u ono u šta se vaš biznis pretvara, posao se izvršava na najefikasniji i najbrži način.

$10-100mil+

Uskoro, molimo sačekajte.

Emil Hajrić, Helpjuice

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?