Ovogodišnja Branding konferencija bit će održana u Historijskom muzeju BiH

Historijski muzej BiH je lokacija na kojoj će se 31. maja ove godine održati deveta Branding konferencija pod sloganom “Hack the influence”.

Kako navode organizatori, slogan ovogodišnje Branding konferencije “Hack the influence” nije poziv za savladavanje vještine Social Media Influencinga. Svjetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Branding konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influence”, koji odlikuje brendove sa stavom.

“Branding konferencija 9” otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brendova i potrošača, rješavajući potrebe i izazove društva s kojim se povezuju i grade nove vrijednosti.

I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv utjecaj. Bit će riječi i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.

Temu “Hack the influence”, svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan “biznis transformator”, Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.

U specijalnom dijelu programa devete Branding konferencije, u sklopu partnerstva s prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobjednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju svu raskoš svojih vještina i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rješenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rješenje koje bude odabrano kao najbolje pobjednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10.000 KM.

Nije neobično da se ovakav događaj smjesti u muzej, budući da je namjena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Historijskom muzeju BiH, na devetoj Branding konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice.

Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird cijeni mogu se nabaviti na www.branding.ba.