Dramatičan porast online kupovine uzburkao je utakmicu između kompanija koje se bave dostavom i logistikom. Upravo zbog toga je DHL, jedna od vodećih kompanija u tom segmentu, koristeći tintu osjetljivu na toplinu otkrila fantastičan i superkreativan način kako da se reklamira i to uz pomoć svoju konkurenata!

Fora je jednostavna i brilijantna! DHL je angažovao najljuće konkurente – UPS i TNT – da za njih dostave velike crne kutije na adrese koje je jako teško pronaći. Ali, fora je u tome što kutije nisu baš bile crne. Umjesto toga, premazane su crnom tintom koja je osjetljiva na temperaturu. Kutije su bile crne boje dok su bile izložene temperaturi ispod nule, odnosno kada su preuzete za dostavu. Tokom prevoza u kombiju, kako je temperatura rasla, crna boja je izblijedila a na kutiji se, ispod crne boje, pojavila poruka – ‘DHL je brži.’

Dostavljači nisu imali drugog izbora osim da ‘trojanske’ pakete, koji su bili ogromni i totalno upečatljivi svima okolo, dostave na adrese. Odlično odrađen posao DHL!

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?