Prvi dan Weekend Media Festivala: Uber dolazi, banke postaju nepotrebne

Već prvi dan 8. Weekend Media Festivala donio je niz uzbudljivih predavanja i panel rasprava, ekskluzivnih informacija i prezentacija. Najiščekivanija informacija bila je ona o dolasku Ubera, digitalne kompanije koja je donijela revoluciju na tržištu taksi usluga. Izvršni direktor za Istočnu Europu Anthony le Roux potvrdio je da Uber sigurno dolazi u Hrvatsku i Srbiju, ali još se ne zna kada, jer se traže lokalizirana rješenja. Uber svugdje očekuje otpore, pa i ovoj regiji, ali le Roux ne smatra da su Hrvatska ili Srbija izazovnija tržišta od drugih.

Caspar Schlickum iz Xaxisa predstavio je programatsku tehnologiju zakupa medija, kojom se puno točnije određuje ciljna skupina. Ipak, izdavači i oglašivači moraju znati da programatska tehnologija nije zamjena za izravan kontakt s klijentom, već vrlo djelotvoran dodatak kojim se uklanja najzamorniji dio posla. Mark Dek iz nizozemskog Clockworka poručio je bankama da bi se trebale zabrinuti, jer mlade generacije ih sve više smatraju nepotrebnima. „Banke koje žele opstati moraju se riješiti zastarjelih praksi i pretvoriti u otvorenu platformu za pružatelje financijskih usluga“, tvrdi Dek.

Članovi grupe Laibach Jani Novak i Mina Špiler prenijeli su svoje dojmove s nedavne turneje u Sjevernoj Koreji, koja je izazvala globalni interes. Najveći dio informacija koje zapadni mediji prenose o Sjevernoj Koreji su izmišljotine i mitovi, tvrde Laibachovci, iako su i oni stekli dojam da je ono što su vidjeli bilo namješteno. Posjetitelje Weekenda u velikom su broju privukla i predavanja Scotta Thwaitesa, koji je govorio o oglašavanju na Twitteru, te predsjednika Uprave Konzuma Darka Kneza koji je otkrio da Konzum u svojoj bazi podataka ima više od milijun potrošača.

Na panelu „Mediteran kakav (ne) bi trebao biti“ predstavljen je novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma temeljen na sloganu „Croatia, Full of Life“. Posjetitelji Weekenda mogli su vidjeti i prve vizuale nove kampanje, čiji će reklamni spotovi biti predstavljeni sljedeći tjedan u Londonu. Glumci Rene Bitorajac i Branko Đurić najavili su osnivanje privatnog kazališta u bivšem zagrebačkom kinu Mosor, gdje će se uz predstave održavati i radionice, edukacije i brojna druga događanja.

Na regionalnoj reviji BalCannes, koja se održava u sklopu Weekenda, prikazano je 25 najboljih projekata agencija iz regije, a dodijeljene su i nagrade za Indoor kreativca godine. Program prvoga dana 8. Weekend Media Festival završava velikim koncertom osječkog hip hoppera Kandžije i njegovog banda Gole žene.

Sve informacije o festivalu, kao i program možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?