Razvoj online prodaje i e-commerce poslovanja

U skladu sa razvojem svog poslovanja, Electronic Center je počeo sa izgradnjom novog poslovnog objekta, u kojem će se nalaziti Electronic Center Megastore prodavnica elektronike i IT opreme. Fokus će biti na unapređenju e-commerce poslovanja, odnosno prodaje i kupovine preko interneta, kao i na širenju asortimana i cjelokupne ponude elektronske opreme, elektronskih uređaja i gadgeta.

U daljem razvoju e-commerc poslovanja, Electronic Center će se u predstojećem periodu fokusirati na:
– metode i načine za poboljšanje ”online user experience”
– povećanje sigurnosti sistema plaćanja unutar online prodavnice.

Kako bi se kupcima olakšala kupovina preko interneta, na online prodavnici www.electronic.ba posebna pažnja posvećena je unapređenju “Search” (Traži) sistema u kojem kupci prema različitim sinonimima pretražuju veliki broj proizvoda iz svijeta elektronike i tehnike, a da pri tom brzo pronađu proizvod koji im je potreban. Još jedno od unapređenja online prodaje elektronike u BiH jeste razvoj Call Centra za tehničko savjetovanje kupaca prilikom kupovine ove vrste proizvoda. Koristeći različite online kanale komunikacije i ponudom naprednih rješenja, nastojimo pružiti kvalitetnu tehničku podršku za sve upite, kao i mogućnost online narudžbi i sigurnog plaćanja preko interneta. Sada kupci mogu izvršiti sigurno plaćanje putem interneta koristeći različite aplikacije kao što su PikPay, Raiffeisen e-pay, UniCredit sistem. Uz to, moguće je plaćanje na rate, a da pri tom proizvod stigne na željenu adresu već isti ili naredni dan.

Na web stranici za prodaju elektronske opreme u BiH www.electronic.ba moguće je odabrati način isporuke, te željenu lokaciju za isporuku kupljenog proizvoda, bez obzira da li se radi o dostavi na kućnu adresu, posao ili neku drugu lokaciju. Unutar logističkog dijela nove Electronic Center Megastore prodavnice predviđen je specijalni odjel za pripremu i pakiranje proizvoda koji se šalju kupcima brzom poštom. Formiranjem ovog odjela olakšat će se postizanje krajnjeg cilja – da sve narudžbe pristigle do 16:00 danas budu već sutra isporučene kupcima na željenu adresu bilo gdje na prostoru cijele BiH.

Za komunikaciju sa kupcima koristimo sve popularne kanale komunikacije: Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Live Chat na internet prodavnici, e-mail. Cilj je da kupac u svakom trenutku može postaviti pitanje, a da na odgovor ne čeka duže od jedne minute, jer želimo biti internet prodavac sa najbržim odgovorom na upite u BiH!

Time lapse snimke procesa izgradnje Electronic Center Megastore prodavnice možete gledati na našim Facebook i Instagram profilima www.facebook.com/electronic.ba