Regija na putu prema Rovinju: sutra počinje 8. Weekend Media Festival

Dolaze Uber i Viber, Digiday i Laibach, Kandžija, Gole žene i Kawasaki 3p. Prvi put na Weekendu vidjet ćemo i novi kreativni koncept hrvatskog turizma. Najbolje reklame na BalCannesu, najbolji digitalni projekti na SoMo Borcu

Više od 4000 marketinških i PR stručnjaka, novinara i studenata iz cijele regije, ali i iz ostalih zemalja Europe i svijeta na putu je prema Rovinju, gdje se u četvrtak otvara 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji. Do 27. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju odvijat će se program prepun predavanja, prezentacija, panela i koncerata, uz cjelodnevno druženje, razmjene ideja i razvijanje novih projekata.

„Turbulentna događanja koja ovih dana pratimo u drugim područjima života u regiji nisu umanjila interes za naš festival. Dapače, mnogi su prepoznali upravo Weekend kao idealan trenutak i mjesto da razmijene iskustva i ukrste polemička koplja na temama koje nas svaki dan zaokupljaju. Očekujem najuzbudljiviji Weekend do sada“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Najveći interes šire javnosti izaziva dolazak Anthonyja le Rouxa, generalnog direktora Ubera, od  kojega se očekuje da u Rovinju otkrije nešto više o planovima kompanije čiji inovativni model taksi   usluga izaziva otpore državnih regulatora mnogih zemalja. Weekend Media Festival ugostit će i čelne   ljude hrvatskog turizma, koji će ekskluzivno predstaviti novi krovni kreativni koncept proizašao iz   novog slogana hrvatskog turizma “Croatia, full of life”. Uz krovni koncept, u Rovinju ćemo moći vidjeti   i primjere kreativnih rješenja kampanje koja uskoro kreće na emitivnim tržištima.

Konferencijski dio programa vrtjet će se, kao i uvijek, oko najnovijih trendova u medijima i poslovnom  svijetu. Ovaj put to su programmatic, sasvim novi način zakupa medija, te native advertising i   iskustva koja marketinški stručnjaci i mediji imaju s tim oblikom oglašavanja.

„Ove godine imamo jako bogat program koji ide paralelno u šest dvorana. Ako se nađete u  da ne možete odlučiti gdje ići jer vam se sviđa više panela, mi smo postigli svoj cilj. Ipak, toliko   programa omogućit  će da svatko može imati svoj Weekend i ponijeti sa sobom iz Rovinja nešto   drukčije“, kaže direktor programa Nikola Vrdoljak.

Uz le Rouxa, program predavanja i panela donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među   kojima su Atanas Rajkov, generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu, Brian Morrissey,   glavni urednik Digidaya, članovi grupe Laibach, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s   preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.

Partneri Weekend Media Festivala ove su godine ponovno regionalna revija BalCannes i nagrada   SoMo Borac. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za   tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije, a SoMo   Borac u svojoj će trećoj godini dodijeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji  za najbolje regionalne   digitalne projekte u osam kategorija.

U glazbenom dijelu programa, uz tradicionalno vrhunske DJ-e, zvijezde ovogodišnjeg Weekenda su   osječki hip hop freestyler Kandžija i njegov band Gole žene, koji nastupaju u petak, nova senzacija na   hrvatskoj sceni Miki Solus te veterani zagrebačke scene, Kawasaki 3p, koji će zaključiti 8. Weekend   Media Festival koncertom u subotu.

Sve informacije o festivalu, kao i program možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?