ZAGREB BREND FORUM 2016.

Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegova nematerijalni dio (good will)? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih dvadeset godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život brenda? I kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi ZAGREB BREND FORUM 2016., koji će se održati u četvrtak, 31. ožujka 2016. u Zagrebu.

Svoje sudjelovanje na panelima ZAGREB BREND FORUMA (ZBF) potvrdili su: Ante Todorić, zamjenik predsjednika Agrokora, Damir Bulić, predsjednik Uprave Kraša, Mujo Selimović, vlasnik MIMS Grupe, Denis Matijević, vlasnik Agrofructusa, Petar Ćorluka, vlasnik Violete, Rusmir Hrvić, vlasnik AS Grupe, BiH, Goran Krnjak, predsjednik Brend Extension and Licencinga, Omer Senguler, vlasnik Global Magic Brandsa iz Istanbula (brend stručnjak koji je brendirao Ülker, Istikbal, Istanbul 2010 AKB, Golden Lady, Grad Istanbul, Turkish Airlines, Turske željeznice, Waikiki te NK Galatasaray).

S nama će biti i Almir Jazvin, predsjednik Upravnog odbora ASA Preventa BiH, Damir Novinić, ravnatelj AIK-Investa, Davorin Štetner, predsjednik udruge poslovnih anđela CRANE, Muhamed Pilav, vlasnik MS&Wooda, te brend stručnjaci Božo Skoko, Tihomir Vranešević i Feđa Vukić. Na konferenciji će govoriti i Ante Šalinović, direktor Ipsos pulsa, Nikola Oršanić, predsjednik Zajednice franšiznog poslovanja Hrvatske, Andrija Čolak, suvlasnik Surf’n’ Friesa, Tanja Skaza, suvlasnica i direktorica Plastike Skaza, Zdeslav Radovčić, vlasnik Energy Clinic sustava, Tadej Jevševar, suvlasnik start-upa Chipolo, Mitko Cabevski, suvlasnik start-upa U:plug, te mnogi drugi.

Za sve ostale informacije:
www.privredni.hr
telefon +385 1 5600 001

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?