Završen 8. Weekend Media Festival: unatoč blokadama, cijela regija u Rovinju

Dvostrukim koncertom zagrebačkih punk veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa u Rovinju   je završen 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje ponajprije komunikacijske, ali   sve više i ostalih industrija. Unatoč logističkim teškoćama zbog blokade granica, u Rovinj je stiglo oko   4000 posjetitelja iz cijele regije, koji su u dva dana mogli birati između više od 60 predavanja, panela i   prezentacija vrlo širokog spektra tema, od marketinga i PR-a, preko medija i telekomunikacija, do   zdravstva i glazbe.

„Uvod u ovaj osmi Weekend bio je turbulentan za cijelu regiju, ali na kraju smo iznimno zadovoljni   kako se naš festival odvijao. Gotovo svi koji su to željeli na kraju su i stigli u Rovinj, reakcije na   pripremljeni program su odlične, dvorane su bile pune, vođene su zanimljive i dinamične rasprave, a   na kraju smo se svi sjajno zabavljali do ranih jutarnjih sati. Weekend je već postao tradicija, mjesto   kojemu se ljudi iz cijele vraćaju, siguran sam da će tako biti i sljedeće godine“, rekao je direktor   festivala Tomo Ricov.

Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem  je održano dodatnih desetak prezentacija.   „Svake godine proširujemo opseg tema pa je interes za sudjelovanje u programu Weekenda sve veći.   Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sljedeće godine možete očekivati nešto novo, ne   samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostaloga, doznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju,   Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia,  Full of Life“, a članovi grupe Laibach prenijeli su svoja iskustva iz Sjeverne Koreje.

Drugoga dana posjetitelji Weekenda doznali su tajne PR-a iz Silicijske doline i pet megatrendova u   medijima, oglašivači i agencije su se obvezali na odgovorniju komunikaciju prema djeci s obzirom na   rast pretilosti, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u   inozemstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoje potporu pojedinim   političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.

Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i svijeta predstavilo je najnovije trendove u svijetu   komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svjetskog   rekordera Colina Jacksona, slavnog TV producenta Petea Radovicha, glavnog urednika Digidaya   Briana Morrisseyja i PR gurua Jonathana Hirshona.

Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamih radova iz cijele regije, a dodijeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.

Weekend je i ove godine pratilo oko 500 akreditiranih novinara, a 400 studenata iz cijele regije dobilo  je besplatne akreditacije. Pripreme za sljedeći, 9. Weekend Media Festival, već su počele.

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0

Trenutno nema komentara.

Komentirajte sadržaj?