Peto izdanje jedne od najznačajnijih konferencija za digitalni marketing u regiji, Konverzija, održat će se 29. i 30. travnja u Banja Luci.

Ove godine organizatori su okupili sve predavače koje je publika prethodnih godina ocijenila kao najbolje, a uvedeni su i neki noviteti koji će biti od izuzetne koristi sudionicima.

Cilj je i dalje isti – kvalitetna edukacija iz oblasti marketinga.

Konferencija Konverzija iz godine u godinu donosila je razne novitete i poboljšanja, s fokusom na pružanje korisnih predavanja iz oblasti digitalnog marketing, zbog čega je uspjela postati edukativni događaj koji se ne propušta.

Jubilarno održavanje će obilježiti svi dosadašnji najbolji segmenti – od nagrađenih predavača tijekom prethodnih godina održavanja, preko unaprijeđenih klinika tijekom kojih se uživo analiziraju web site-ovi, kampanje i profili sudionika, do sjajnih partnera i propratnih sadržaja.

Prodaja je počela u prosincu prošle godine i već oko 70% kapaciteta je popunjeno. Organizatori zato apeliraju da svi zainteresirani svoje mjesto osiguraju kupovinom ulaznice na www.konverzija.org što prije.

Zbog korisnosti i primjenjivosti lekcija koje pružimo, iz godine u godine nam dolaze isti sudionici, a broj zainteresiranih se povećava konstantno. To je dokaz kvaliteta. Neke agencije i kompanije šalju i po 15-20 članova svojih timova i ne propuštaju Konverziju nikada. Zbog toga se ulaznice brzo rasprodaju, a sama lokacija održavanja je takva da ne možemo povećavati kapacitet jednom kada popunimo predviđenih 500 mjesta, kažu organizatori.

Poslušajte savjete stručnjaka koji su dali za Jabuka.tv:

Kako sve ovo izgleda iz prve ruke i koje savjete su s nama podijelili predavači i gosti konferencije pogledajte u videoprilogu portala Jabuka.tv, koji je medijski partner konferencije.
Razgovarali smo sa šest sugovornika, te izdvojili savjete koje oni smatraju najbitnijima.

Moj savjet za onog tko radi u ovom poslu i ako želi biti koristan jeste da postane koristan. To je prva i osnovna stvar, a onda nakon toga potrebno je očistit Analytics. Tu ćete mjeriti pametne stvari i budite sigurni u ono što mjerite jer je to prvi korak za naprijed, kazao je Zorin Radovančević.