Sarajevo, 15. novembar 2024. – Dvanaesto izdanje Brending konferencije, održano pod sloganom
“Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti.
Inspirisana kreativnošću, kao glavnom snagom kojom čovječanstvo može osigurati svijetlu
budućnost, ovogodišnja konferencija okupila je vodeće stručnjake iz brendinga, advertajzinga i
komunikacija kako bi razgovarali o ulozi kreativne industrije u društvenim promjenama i budućnosti
ovog sektora. Ovaj događaj, koji se već prepoznaje kao ključni brend unutar industrije, okupio je
preko 600 profesionalaca iz advertajzing industrije BiH, uključujući najistaknutije agencije, oglašivače
i medije.


Među istaknutim govornicima bio je Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer agencije Dentsu
Creative Italy, koji je naglasio jedinstvenu priliku koju brendovi danas imaju da promovišu humanost.
Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth, podijelio je svoje iskustvo u kreiranju društveno
odgovornih kampanja koje donose dobrobit ne samo klijentima već i širem društvu, dokazujući kako
angažovane inicijative mogu uspješno spojiti poslovne vrijednosti i društvenu odgovornost.

Digitalni strateg Hugo Faustino, poznat po radu na kampanjama za gigante poput Netflixa i Nikea,
govorio je o ulozi umjetne inteligencije u kreativnom procesu, naglašavajući važnost ljudske
kreativnosti. “Iako nam AI pruža neprocjenjive uvide, ključna uloga intuicije i ljudske kreativnosti
ostaje neosporna”, izjavio je Faustino.

Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, osvrnuo se na budućnost influenser
marketinga i sve veću potrebu korisnika za autentičnim, brendiranim sadržajem koji odražava
istinske vrijednosti. Inspirativna Kremena Yordanova, marketinški strateg s preko 17 godina iskustva
u radu s globalnim brendovima i društveno odgovornim kompanijama, zaključila je konferenciju.

Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, istakao je da, uprkos svim
tehnološkim dostignućima i razvoju vještačke inteligencije, velike ideje i projekte još uvijek mogu
realizovati samo izuzetni pojedinci.


„Imaginacija je srce naše industrije, a kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena. Velike i
dobre ideje transformisale su biznise, mijenjale društva, a kada u sebi imaju dozu humanosti, onda
imaju snagu da mijenjaju svijet, tako da se za budućnost naše industrije definitivno ne brinem. Iako
kažu da živimo u eri velikih disrupcija, velikih promjena i velike krize, i da po prvi put u historiji
čovječanstva niko ne zna kako će svijet izgledati za pet godina, možda niko ne zna kako će izgledati,
ali možemo zamisliti, i zato smo danas tu.“

Konferencija je završena optimističnim pogledom na budućnost kreativne industrije, u kojoj brendovi
igraju ključnu ulogu u promociji humanih vrijednosti i društvenih promjena.