Dvadeset vrhunskih predavača i panelista iz BiH, regije i svijeta, proglašenje najuspješnije žene iz komunikacijske industrije i super zabava uz Petra Grašu.
Woman.Comm konferencija, održaće se 25. i 26. oktobra/listopada 2022.godine u Hotelu Hills, u Sarajevu. To je prva konferencija u Adriatic regiji koja će okupiti sve ljubitelje komunikacijske industrije, sa posebnim fokusom na žene, u cilju da ih educira, umreži i zabavi. Uz učešće 20 vhunskih govornika i panelista iz BiH, regije i svijeta Woman.Comm konferencija će biti događaj najvišeg nivoa.
Prvog dana konferencije održaće se i Woman.Comm of the Year, gala svečanost na kojoj će biti proglašene najuspješnije žene u komunikacijskoj industriji BiH, žene koje su dale u proteklim godinama najveći doprinos ovoj industriji.
Woman.Comm konferenciju otvorit će svojim izlaganjem Aleksandra Dilevska, CEO Publicis Groupe Severna Makedonija i Hrvatska i CEO Publicis Groupe Adriatic, zatim će gvoriti Nikola Žinić, glavni kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa & Žinić & Grey, jedne od najnagrađivanijih regionalnih Agencija.
Svi predavači i panelisti na Woman.Comm konferenciji su zvijezde u svom poslu, jedna od njih je i Nina Lalić (San Francisco), osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency koja rješava branding za puno slavnih globalnih klijenata, a finalni proizvod Brief Agency je destilovano strateško razmišljanje napisano u narativu koji inspiriše: Brand Manifesto!
Nakon globalne, nastupit će nesporna regionalna zvijezda, Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda iz Vižinade (Istra), slijedi Paula Baburić, Groupe Product Excellence Director u agenciji Publicis Groupe Zagreb, Angela Buljan Šiber, osnivačica i CEO iZone Agency i predsjednica HURA-e, iz Zagreba nam stiže i Manuela Šola, osnivačica i direktorica agenije Komunikacijski laboratorij i autorica ideje Future Tense konferencije koja se bavi istraživanjem budućnosti poslovanja.
Konferenijski dio prvog dana bit će završen panelom Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani? kojeg će moderirati Elma Pašić, direktorica komunikacija u produktnoj softverskoj kompaniji ZIRA. O mogućim rješenjima diskutirat će Vesna Vlašić, direktorica agencije McCann Sarajevo, Zvezdana Žujo, direktorica Communisa, Ivona Jurilj, direktorica Degordian Mostar i Sedina Memagić, kreativna direktorica, članica Uprave, supervizor za PR i marketing u kompaniji Alma Ras.
Večer je rezervisana za gala zabavu na kojoj će, osim peroglašenja najuspješnije žene komunikacijske industrije Bosne i Hercegovine, nastupiti regionalna muzička zvijezda Petar Grašo.
Drugog dana Woman.Comm konferenciju će otvoriti Melisa Čengić, Marketing, CRM & PR menadžerica brenda Porsche za Bosnu i Hercegovinu, koja će prezentirati globalni projekat SHIFT by Porsche koji za cilj ima osnaživanje žena i rušenje stereotipa da samo muškarci voze Porsche. Na pozornicu će izaći i Jennifer Raiser koja dolazi iz San Francisca sa festivala Burning Man. Jennifer je spisateljica i inovator u managementu. Autor je bestsellera Burning Man – Art on Fire.
Završetak konferencije rezervisan je za Lenju Faragunu, stratešku poslovnu mentoricu ženama liderima koja je certificirani mindset laser coach i osnivačica nove međunarodne škole modernog marketinga = MARCARETING. Kako bi stavili tačku na “i“ posljednji na pozornicu izlaze Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša i Sean Poropat, suosnivač i kreativni direktor agencije Sonda iz Vižinade (Istra).
Konferencija će biti zatvorena panelom Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji. Panel, kao i cijeli program Woman.Comm konferencije, vodit će Naida Kundurović, a u diskusiji će učestvovati Nađa Lutvikadić Fočo, voditeljica sektora za pomociju BH Telecoma, Nataša Mitrović, osnivačica i CEO agencija Konteent Media Banjaluka i Konteent Media Beograd, Elvir Švrakić, osnivač i CEO Hayat TV i Ljupka Hamzić, Sales Manager TV Nova BH.
Woman.Comm konferencija ća ove godine udariti temelje svjetlijoj budućnosti komunikacijske industrije. Po zavšetku konferencije bit će održana Osnivačka skupština Udruženja oglašivačke industrije koje će utvrditi pravila poslovanja i insistirati na njihovom provođenju.
Organizator konferencije je Woman.Comm Club (www.womancomm.club) koji je pokrenut sredinom 2022. godine sa ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10% menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Vode komunikacijske agencije, na čelu su marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija.
Prijavi se: https://womancomm.club/konferencija/