SARAJEVO – Od 03. do 05. novembra ove godine Sarajevo će postati centralna tačka povezivanja i razmjene znanja komunikacijske industrije s naglaskom na područje odnosa s javnošću.

Ukupno 46 stručnjaka sa različitih područja iz osam zemalja i to Velike Britanije, Turske,  Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne gore te BiH, predstaviće svoja znanja i iskustva kroz 11 predavanja i šest panela učesnicima ovogodišnje konferencije.

Dolazak su najavili i Francis Ingham, generalni direktor PRCA (Public Relations Communication Agency) najvećeg svjetskog udruženja za odnose s javnošću koje okuplja više od 48.000 članova sa svih kontinenata, Omer Senguler, jedan od vodećih stručnjaka za brendiranje, Michael Sgiarovello, direktor komunikacija u jugoistočnoj Evropi za Henkel CEE te David Wilde, jedan od 10 vodećih konsultanata za komunikacijske strategije javne uprave.

Na temu komunikacija u javnoj upravi govoriće takođe Dejan Miletić, direktor Nacionalne akademije za javnu upravu Srbije te Ermina Duraj, autorica knjige:

“Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj”, nekadašnja voditeljka kancelarija za odnose s javnošću i protokol Primorsko-Goranske županije a danas voditeljica kabineta župana.

Osnivač PRO.PR konferencije i predsjednik organizacionog odbora  Danijel Koletić rekao je da je fokus ove godine na domaćim i regionalnim stručnjacima, na predavanjima i primjerima iz prakse koji mogu pružiti nova znanja i motivisati sve one koji razumiju važnost i ulogu komunikacija, ne samo u javnoj upravi već i na drugim područjima.

„Bez transparentne komunikacije i dostupnosti ne možemo govoriti o transparentnosti. PRO PR konferencija do sada se održala dva puta u Sarajevu 2008. i 2014. godine, a ovo je njeno treće izdanje, ovoga puta u sarajevskom hotelu Holiday. Vjerujem da će osim stručne javnosti na području upravljanja komunikacijama istu prepoznati i svi oni koji se osjećaju i koji jesu lideri koji upravljaju sistemima i razumiju da se imidž ne kupuje već se stvara kroz različite tehnike i alate komunikacija prema različitim ciljnim javnostima“, rekao je Koletić.

On je istakao da se danas od lidera zahtjeva da razumiju osnove svakog područja kako bi lakše mogli pratiti njegov razvoj i bolje ga razumijeti.

„Ne smijemo zaboraviti da su odnosi s javnošću funkcija menadžmenta. Zahvaljujući digitalnoj transformaciji koja je u komunikacijskom smislu postavila nove standarde, neprestano se moramo edukovati i učiti kako bi bili konkurentni, kako oni koji su usko vezani za struku, tako i oni koji su dio procesa upravljanja odlukama“, izjavio je Danijel Koletić.

Na ovogodišnjoj konferenciji održaće se ukupno šest panela: „Televizija u digitalnom dobu“, “Digitalni izazovi u komunikaciji“, “Interna komunikacija u vrijeme promjene“, „Transformacija i komunikacija“.

„Posebno će biti zanimljiva dva panela koja se po prvi put programski pojavljuju na jednoj konferenciji ovog tipa: „Što klijenti očekuju od agencije“ i „Što agencije očekuju od klijenata“. Na svim ovim panelima učestvuju vodeći domaći stručnjaci sa praktičnim iskustvom koji će svojim znanjem otvoriti neka nova poglavlja kako bi svi zajedno još bolje razumjeli važnost i učinkovitost promjena i razmjene znanja. Očekuje se kao i prethodne godine, tako i ove više od 200 učesnika, a konferenciju će pratiti više od 30 predstavnika medijskih kuća“, saopšteno je iz agencije „Apriori World“.

Detaljnije o programu možete se informirati na službenim stranicama www.pro-pr.com .