U Sarajevu je održana jedna od najvećih regionalnih branding konferencija koja se u ovogodišnjem izdanju predstavlja “Brand New Game”.
Konferencija u organizaciji Via Media agencije već tradicionalno predstavlja svjetske industrijske trendove okupljajući izuzetne govornike koji dijele svoja znanja, ideje i iskustvo, tako da ni jedanaesto izdanje nije izuzetak.
Program konferencije sadrži šest tematskih cjelina – Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovat će vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.
Davor Bruketa jedan je od najistaknutijih dizajnera, kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey, bio je jedan od govornika. On je nakon svoje prezentacije poručio da mu je izuzetno drago što je danas u Sarajevu na najznačajnijem branding događaju u regiji.
“Velika je čast razgovarati sa ljudima ovdje i imati prezentaciju na ovoj konferenciji zato što na ovu konferenciju dolaze jedni od najvećih ne iz regije, nego iz cijelog svijeta. Divno je što Sarajevo ima takav događaj”, rekao je.
Medijima se obratio i Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela Ryanaira. On je kazao da je impresioniran organizacijom i cijelim događajem.
“Moram reći da sam zaista impresioniran, čak donekle i šokiran sa brojem učesnika, sa nivoom produkcije, sa profesionalnošću ljudi koji ovdje rade. Oduševljen sam sa miksom učesnika gdje imamo i studente i profesionalce iz svih područja marketinške industrije. Nadam se da ću biti pozvan i sljedeći put”, rekao je.
Haris Mujanović, direktor agencije Via Media, danas je otvorio “Brand New Game” i poručio da je Branding konferencija već sama uspjela da postane svojevrsni brend koji je u Sarajevo doveo vrhunske stručnjake iz advertisinga i kreativne industrije.
“Preko 600 profesionalaca danas je imalo priliku dijeliti znanje i razmjenjivati iskustva, ali i razgovarati o budućnosti naše industrije koja se nalazi na prijelomnoj tačci sa mnoštvo izazova, ali i puno neiskorištenog potencijala”, rekao je.
Mujanović je kazao da je posebno sretan što su danas tu skoro svi predstavnici agencija BiH, najjači oglašivači i najjači mediji što znači da su uspjeli čitavu advertising scenu okupiti na jednom mjestu gdje se razgovara upravo o toj budućnosti i svim potencijalima.
“Sarajevo i Bosna i Hercegovina imaju svoju neku energiju koja je zaista zanimljiva svim govornicima i poprilično lako ih dovedemo u Sarajevo. Svi žele da vide Stari grad, da se upoznaju s našom kulturom. Valjda mi, Bosanci i Hercegovci, imamo tu toplinu po kojoj smo poznati i uspijemo i velike svjetske zvijezde dovesti u Sarajevo. A po našem iskustvu sa velikim ljudima je nekako i najlakše sarađivati”, rekao je.