Organizatori Weekend Media Festivala, najveće regionalne konferencije, danas su u novootvorenom hotelu Zonar Zagreb predstavili teme i najistaknutija imena Weekenda.16, kao i veliku novost – širenje u područje upravljanja ljudskim potencijalima kroz novi festival HR.WEEKEND. Festival koji okuplja i povezuje najveća imena iz svijeta medija, komunikacija i poslovnog svijeta održat će se od 21. do 24. rujna na već svima dobro poznatim prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju.
„Weekend.16 donosi nekoliko uzbudljivih novosti, a već sada možemo najaviti renomirane stručnjake poput Kishorea Mahbubanija, stručnjaka za Aziju i bivšeg predsjednika Vijeća sigurnosti UN-a, Tanye Golesic, uspješne Hrvatice koja je pokorila svijet luksuzne mode i Borisa Jokića koji će potaknuti raspravu o fenomenu TikToka i njegovom utjecaju na mlade generacije. Aljoša Bagola govorit će o temi sreće, a posebna pozornost bit će posvećena i stanju poduzetništva te njegovom budućem smjeru.
Novost je i da Weekend.16 po prvi puta ima posebnog savjetnika u organizaciji festivala – AI tehnologiju. Naravno da će nam se i program vrtiti oko sveprisutne teme umjetne inteligencije, ali i najnovijih praksi i predviđanja iz područja digitalne revolucije. Najveća novost svakako je HR.Weekend, a posvećen je najnovijim dostignućima i trendovima u području ljudskih potencijala“, istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i Pepermint agencije.
„Od prvog Weekenda do danas, sve industrije su se mijenjale, ali u HR industriji vidi se najveći pomak i progresija. HR danas više nije “kadrovska” već jedan od najvažnijih stupova tvrtki. Tako je i nastala ideja HR.Weekenda, festivala koji je više od konferencije, s brojnim panelima i predavanjima na kojima će sudjelovati zbilja svi najbitniji akteri ove industrije, ali i onim važnim “weekend” doživljajem – druženjem, networkingom i dobrom zabavom. Uz to, svi posjetitelji HR.Weekenda moći će sudjelovati u programu Weekend Media Festivala i obrnuto, čime ćemo HR integrirati, a ne izolirati, što nam je bio cilj od prvog dana“ izjavio je Daniel Ackermann, direktor HR.Weekenda i suosnivač tvrtke Degordian.
Weekend.16 izvrsna je prilika za sagledavanje međunarodnih perspektiva, a uvid u položaj Azije na svjetskoj geopolitičkoj sceni dat će Kishore Mahbubani, profesor Nacionalnog sveučilišta Singapura, ugledni singapurski diplomat, intelektualac i autor nekoliko knjiga koje se bave globalnom politikom i međunarodnim odnosima, te bivši predsjednik Vijeća sigurnosti UN-a.
Iz svijeta modne industrije dolazi globalno ime hrvatskih korijena, Tanya Golesic, bivša predsjednica Uprave Jimmy Choo, koja je stekla impresivno lidersko iskustvo i svoju bogatu biografiju oplemenila nižući poslovne uspjehe na vodećim funkcijama nekih od najuspješnijih modnih kuća i kompanija današnjice.
Odgovore na aktualno pitanje mogu li obrazovanje, odrastanje i mladost preživjeti umjetnu inteligenciju i Tik Tok otkrit će uvijek rado slušan znanstvenik Boris Jokić, koji je magistrirao je i doktorirao iz područja obrazovnih znanosti na Sveučilištu u Cambridgeu, a od 2002. godine radi u Centru za istraživanje i razvoj obrazovanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.
„Adris je ponosni generalni pokrovitelj i domaćin Weekend Media Festivala od prvog izdanja. Danas kada najavljujemo 16. izdanje, valja primijetiti da su rijetki događaji koji su preživjeli toliko dugo i pritom ostali jednako aktualni i relevantni.
Čini se da otpornost i dugovječnost WMF duguje upravo svom jedinstvenom konceptu od kojeg se nije odstupalo, a iz te pobjedničke formule ne smijemo izostaviti ni jedinstvenu lokaciju stare tvornice pa i sustavnih napora koje Adris i Maistra poduzimaju u pozicioniranju Rovinja kao prepoznatljive i poželjne turističke destinacije. Svjesni smo da su i festivali poput Weekend Media Festivala važan element promocije turističke destinacije, poglavito u pred i posezoni“, izjavila je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
Među ostalim zanimljivim događanjima na Weekend.16 bit će proglašeni i pobjednici Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Maistre, Infobipa, Peperminta i Kauflanda, koncipiranog s ciljem pronalaska novih i kreativnih ideja te pružanja podrške rastućim nadama prehrambene, ugostiteljske i retail industrije, a koje je najavljeno na Weekend Food Festivalu u travnju. Svi zainteresirani start-upovi još uvijek se mogu prijaviti ovdje.
Sve informacije i najnovije vijesti o Weekendu možete pratiti ovdje i putem službenih Instagram i Facebook kanala.